by Angela Zacarias

2.2.14

5/52 Self-Portrait project

























 
 
2014 is for me, a year of better time organization, less fears, more self-confidence and strenght to make things happen. The Chinese say that is a good year for creativity and projects. I believe them :)

Yesterday was raining cats and dogs, all Malta was flooded!  Today I just woke up with this beautiful light in my room. Time to enjoy the sun. Have a nice Sunday and dont be shy, I would love to hear more from you!

Xx
Angela

p.s. The diary is from Vintage Affair, a lovely handmade portuguese brand.


**

2014 é para mim, um ano em que pretendo organizar melhor o meu tempo, ter menos medos, mais confiança e força para passar sonhos a realidade. Os Chineses dizem que é um ano bom para a criatividade e novos projectos. Eu acredito neles :)

Ontem choveu sem parar durante horas a fio, a ilha inteira ficou inundada! Mas hoje acordei com esta luz linda no meu quarto e percebi a sortuda que sou por viver num país assim. Tenham um bom domingo e não sejam tímidos, adoraria ouvir mais vozes aqui pelo blog.

beijinhos
Angela

p.s. A agenda é de uma marca portuguesa de produtos feitos à mão Vintage Affair. Espreitem, tem coisas lindas!


No comments:

Post a Comment